Beyblade - 3. Sezon - 3. Bölüm

Paylaş
YORUMLAR Yorum Yaz

Gönderen: Takao
« 25.10.2015, 19:53:08 »
Metal Driger'ın içinden bildiğin robot kutsal canavar çıktı Rick'in yerine başkası kırsa o duvarı devlet malına zarar vermekten tutuklarlar
Gönderen: Ardivas
« 19.04.2017, 21:43:18 »
bu da ne ya 4 kişi de şampiyon yani onlar olmassa takao buraya kadar gelmezdi şampiyon olarak ve ya en güçlü olarak tek kişi olarak gibi göstermişler
Gönderen: ChrisandOrion
« 20.07.2017, 11:53:59 »
Bencede çok mantıksız olmuş hani takao biz beraber şampiyon olduk dese ve diğerleri hayır en büyük maçları kazanan sensin ve bizler gerçek şampiyon değiliz diyip böyle başlasa çok daha iyi olurdu.En kötü max ta takao ile 2 sezondada şampiyon oldu yani takao neyse maxın da o olması lazım...
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 20.07.2017, 13:08:05 »

Bencede çok mantıksız olmuş hani takao biz beraber şampiyon olduk dese ve diğerleri hayır en büyük maçları kazanan sensin ve bizler gerçek şampiyon değiliz diyip böyle başlasa çok daha iyi olurdu.En kötü max ta takao ile 2 sezondada şampiyon oldu yani takao neyse maxın da o olması lazım...
Kesinlikle, Max olmasa ABD Takımı'nı, Rei olmasa Çin Takımı' nı yenemeyeceklerdi sonuç olarak
Gönderen: Takao
« 20.07.2017, 14:02:59 »

Bencede çok mantıksız olmuş hani takao biz beraber şampiyon olduk dese ve diğerleri hayır en büyük maçları kazanan sensin ve bizler gerçek şampiyon değiliz diyip böyle başlasa çok daha iyi olurdu.En kötü max ta takao ile 2 sezondada şampiyon oldu yani takao neyse maxın da o olması lazım...


İkinci sezonda Max Zeo'ya yenilmişti ve Takao Zeo'yu yendi yani dediğin gibi büyük maçı Takao aldı ve ikisi denk değiller.
Gönderen: Ardivas
« 22.07.2017, 05:05:19 »

İkinci sezonda Max Zeo'ya yenilmişti ve Takao Zeo'yu yendi yani dediğin gibi büyük maçı Takao aldı ve ikisi denk değiller.

Bencede çok mantıksız olmuş hani takao biz beraber şampiyon olduk dese ve diğerleri hayır en büyük maçları kazanan sensin ve bizler gerçek şampiyon değiliz diyip böyle başlasa çok daha iyi olurdu.En kötü max ta takao ile 2 sezondada şampiyon oldu yani takao neyse maxın da o olması lazım...

Kesinlikle, Max olmasa ABD Takımı'nı, Rei olmasa Çin Takımı' nı yenemeyeceklerdi sonuç olarak
  haklısınız ama takao maxtan daha ezik beyblade çilere yenildi dahaçok mağlubiyeti var tamam en güçlülerle savaşmış ve yenmiş olabilir ama burdan bakmak lazım ve sizce takım savaşlarında şampiyon olmuş bir takımın en son savaşa çıkanı 1. göstermesi  saçma değilmi
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 22.07.2017, 17:07:05 »

  haklısınız ama takao maxtan daha ezik beyblade çilere yenildi dahaçok mağlubiyeti var tamam en güçlülerle savaşmış ve yenmiş olabilir ama burdan bakmak lazım ve sizce takım savaşlarında şampiyon olmuş bir takımın en son savaşa çıkanı 1. göstermesi  saçma değil mi
Ne dediysem, bir türlü inandıramadım bu konuda bizim moderatör Takao'yu. Adaşı diye sanırım ona kıyak yapıyor
Gönderen: Takao
« 22.07.2017, 17:46:12 »

Ne dediysem, bir türlü inandıramadım bu konuda bizim moderatör Takao'yu. Adaşı diye sanırım ona kıyak yapıyor


Tamam Japon Takımı birinci ona lafım yok ama deseler ki sadece bir kişi birinci olacak o isim Takao olurdu çünkü hem takım kaptanı hem de en büyük maçlar ona bırakılıyor
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 22.07.2017, 17:56:18 »

Tamam Japon Takımı birinci ona lafım yok ama deseler ki sadece bir kişi birinci olacak o isim Takao olurdu çünkü hem takım kaptanı hem de en büyük maçlar ona bırakılıyor
Düzeltme: Takım kaptanı 1. sezonda Kai'ydi. G Revolution 5'e 5 BEGA karşılaşmasında
Spoiler:

Düzeltme 2:
Spoiler:
Gönderen: Takao
« 22.07.2017, 17:58:19 »

Düzeltme: Takım kaptanı 1. sezonda Kai'ydi. G Revolution 5'e 5 BEGA karşılaşmasında
Spoiler:

Düzeltme 2:
Spoiler:



Saçmalama nasıl 1. sezonun kaptanı Kai? Japonya turnuvasını Takao kazandı ondan sonra Dünya tunruvasına başladılar. Ayrıca Sadece Yuri maçı mı büyük? Zeo maçını da Takao kazandı. Başka büyük maçlar da var. Bazen cidden izlemediğini düşünüyorum.
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 22.07.2017, 18:02:22 »

Saçmalama nasıl 1. sezonun kaptanı Kai? Japonya turnuvasını Takao kazandı ondan sonra Dünya tunruvasına başladılar. Ayrıca Sadece Yuri maçı mı büyük? Zeo maçını da Takao kazandı. Başka büyük maçlar da var. Bazen cidden izlemediğini düşünüyorum.
Zeo 1. sezonda değildi, 1. sezondan konuşuyorsak büyük maç denebilecek ve Takao'nun kazandığı tek bir maç var 1. sezonda takım kaptanı Kai olduğunu sana kanıtlayacağım. 100 Beypuan'ını alırım kanıtlayınca
Gönderen: Kai Hiwatari
« 22.07.2017, 18:07:23 »
1.Sezonun kaptanı Kai cidden bende öyle biliyorum, Oytun doğru söylüyor Takao hiç ciddi değildi, Futbolda da böyle bu iş en güçlüler yada en yetenekliler değil en olgunlar Kaptan olur.
Gönderen: Takao
« 22.07.2017, 18:08:53 »

Zeo 1. sezonda değildi, 1. sezondan konuşuyorsak büyük maç denebilecek ve Takao'nun kazandığı tek bir maç var 1. sezonda takım kaptanı Kai olduğunu sana kanıtlayacağım. 100 Beypuan'ını alırım kanıtlayınca


Sezon finalindeki maçlar en önemli maçlardır. Sence neden finale Takao'yu bırakıyorlar? Bir düşün bakalım. Ayrıca 3. sezonda milletin takımdan ayrılmasının sebebi Takao'yu yenmek istemeleriydi sonuç olarak
Spoiler:
Gönderen: Kai Hiwatari
« 22.07.2017, 18:11:19 »
Lider: Kai http://beyblade.wikia.com/wiki/Bladebreakers
Gönderen: Takao
« 22.07.2017, 18:12:42 »


Bunu gördüm ama hala mantıklı gelmiyor Kai takımı sallamıyordu bile daha çok bireysel takılıyordu.

Üçüncü sezonla ilgili de buraya bak: http://beyblade.wikia.com/wiki/Beyblade:_G-Revolution

https://i.hizliresim.com/ZEnqnz.jpg
Gönderen: Kai Hiwatari
« 22.07.2017, 18:20:47 »

Bunu gördüm ama hala mantıklı gelmiyor Kai takımı sallamıyordu bile.

Bir de buradan bak: http://beyblade.wikia.com/wiki/Beyblade:_G-Revolution


İlk sezonu konuşuyoruz. Takao'nun final maçlarını kazandığını biliyoruz, dediğim gibi Kaptan öyle olunmaz Takao Kaptan olacak kadar olgun değildi bana göre. En ciddi ve olgun Kai olduğu için onu seçmişler gayet de mantıklı. Bu iş futbolda da öyle ben futbol ile ilgilendiğim zamanlar basit örnekler vereyim ne Ronaldo'yu kaptan gördüm ne de Messi'yi (Çok nadir kaptan olmuşlardır).
Gönderen: Takao
« 22.07.2017, 18:22:42 »

İlk sezonu konuşuyoruz. Takao'nun final maçlarını kazandığını biliyoruz, dediğim gibi Kaptan öyle olunmaz Takao Kaptan olacak kadar olgun değildi bana göre. En ciddi ve olgun Kai olduğu için onu seçmişler gayet de mantıklı. Bu iş futbolda da öyle ben futbol ile ilgilendiğim zamanlar basit örnekler vereyim ne Ronaldo'yu kaptan gördüm ne de Messi'yi (Çok nadir kaptan olmuşlardır).


İlk sezondaki o bölümü (7. bölüm) tekrar izleyeceğim bakalım bir açıklama var mıymış.

Not: Açıklama yok.
Gönderen: Kai Hiwatari
« 22.07.2017, 18:25:40 »

İlk sezondaki o bölümü (7. bölüm) tekrar izleyeceğim bakalım bir açıklama var mıymış.


Ben de izleyeceğim özledim biraz
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 22.07.2017, 18:27:15 »

1.Sezonun kaptanı Kai cidden bende öyle biliyorum, Oytun doğru söylüyor Takao hiç ciddi değildi, Futbolda da böyle bu iş en güçlüler yada en yetenekliler değil en olgunlar Kaptan olur.
Yardımcı moderatör de konuya katıldı. Bu konuda en bilgilimiz o sonuçta. Burada 19:20'den sonra incelemeni istiyorum Takao. Mr. Dickensen kendi söylüyor takıma önderlik etmesine. Kai onaylıyor ve ayrılırken Takao'ya, "Doğum günün kutlu olsun, bugünü eğlenerek geçir, yarın çalışmaya başlıyoruz." diyor. Umarım artık Kai'nin kaptanlığını onaylarsın
https://www.youtube.com/watch?v=LTUiwRP8NhE&list=PLYP4WtnNXAxdnu9iwzb9q_gPAFVslGSMn&index=7
Gönderen: Takao
« 22.07.2017, 18:31:47 »

Yardımcı moderatör de konuya katıldı. Bu konuda en bilgilimiz o sonuçta. Burada 19:20'den sonra incelemeni istiyorum Takao. Mr. Dickensen kendi söylüyor takıma önderlik etmesine. Kai onaylıyor ve ayrılırken Takao'ya, "Doğum günün kutlu olsun, bugünü eğlenerek geçir, yarın çalışmaya başlıyoruz." diyor. Umarım artık Kai'nin kaptanlığını onaylarsın
https://www.youtube.com/watch?v=LTUiwRP8NhE&list=PLYP4WtnNXAxdnu9iwzb9q_gPAFVslGSMn&index=7


Ben de şimdi Türkçe'sinin linkini atacaktım. Türkçe'sinde o sahnede (19:33) başka bir şey diyor ama 20:13'ten itibaren Kai diyor ki "Takımınızın bir üyesi olmayacağım" bunu diyen adamdan kaptan olur mu? Buradan bakabilirsiniz: http://beybladetr.com/ep/sezon_1/Beyblade-1_Sezon-7_Bolum.php

En iyisi Japonca'sına bakalım

Not: Japonca'sı Türkçe'siyle aynı. İngilizce'si değiştirilmiş.
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 22.07.2017, 18:34:35 »

Ben de şimdi Türkçe'sinin linkini atacaktım. Türkçe'sinde o sahnede (19:33) başka bir şey diyor ama 20:13'ten itibaren Kai diyor ki "Takımınızın bir üyesi olmayacağım" bunu diyen adamdan kaptan olur mu? Buradan bakabilirsiniz: http://beybladetr.com/ep/sezon_1/Beyblade-1_Sezon-7_Bolum.php

En iyisi Japonca'sına bakalım


Aynen Türkçe'sinde kendileri replik üretmiş gibiler
Gönderen: Kai Hiwatari
« 22.07.2017, 18:34:53 »

Ben de şimdi Türkçe'sinin linkini atacaktım. Türkçe'sinde o sahnede (19:33) başka bir şey diyor ama 20:13'ten itibaren Kai diyor ki "Takımınızın bir üyesi olmayacağım" bunu diyen adamdan kaptan olur mu? Buradan bakabilirsiniz: http://beybladetr.com/ep/sezon_1/Beyblade-1_Sezon-7_Bolum.php

En iyisi Japonca'sına bakalım


Türkler yanlış çevirmiş olabilir. Konu o sözü diyen bir adamdan Kaptan olur olmaz mı değil sonuçta Kaptan Wikide de gördük. İlerleyen bölümlerde de söylemişlerdir izledikçe görürüz tekrardan. Kai olmasa Rei olurdu, Takao'dan daha olgun.
Gönderen: Takao
« 22.07.2017, 18:36:26 »

Aynen Türkçe'sinde kendileri replik üretmiş gibiler


Bizimkiler doğru çevirmiş İngilizce versiyonunu uydurmuşlar zaten İngilizce versiyonunda başka değişik şeyler de var. Buradan bakabilirsin:

https://www.youtube.com/watch?v=eLSwQZQ8bMI


Türkler yanlış çevirmiş olabilir. Konu o sözü diyen bir adamdan Kaptan olur olmaz mı değil sonuçta Kaptan Wikide de gördük. İlerleyen bölümlerde de söylemişlerdir izledikçe görürüz tekrardan. Kai olmasa Rei olurdu, Takao'dan daha olgun.


BeyWiki'yi hazırlayan adamlar da Amerika'lıydı sanırım yani İngilizce versiyonu izleyip onu yazmış olabilirler ama önemli olan Japonca versiyonu.
Gönderen: Kai Hiwatari
« 22.07.2017, 18:43:25 »

Bizimkiler doğru çevirmiş İngilizce versiyonunu uydurmuşlar zaten İngilizce versiyonunda başka değişik şeyler de var. Buradan bakabilirsin:

https://www.youtube.com/watch?v=eLSwQZQ8bMI


İlerki bölümleri yeniden izlediğimizde görürürüz görmesekte elimizde kesin kanıt var, resmi Wiki yalan söylemez. Takao'nun kaptan olduğuna dair hiç birşey yok
Gönderen: Takao
« 22.07.2017, 18:46:06 »

İlerki bölümleri yeniden izlediğimizde görürürüz görmesekte elimizde kesin kanıt var, resmi Wiki yalan söylemez. Takao'nun kaptan olduğuna dair hiç birşey yok Sen bişey attın ama ben bulamadım içinde demin ss falan alıp atabilirsen güzel olur.


Japonca'da 19:44'e bak bizimkiyle aynı şeyleri diyor. Bence kaptan filan yok ilk sezonda hatta ikinci sezonda da yok hepimiz haksızız

Not: O wiki resmi değil sanırım. Sadece daha iyisi yok diye orayı öneriyoruz
Gönderen: Kai Hiwatari
« 22.07.2017, 18:48:08 »

Japonca'da 19:44'e bak bizimkiyle aynı şeyleri diyor. Bence kaptan filan yok ilk sezonda hatta ikinci sezonda da yok hepimiz haksızız


Belki alt yazıları sallamışlardır Dediğin olabilir ama geçmiş bitmiş ya daha uzatmaya gerek yok kapatalım en iyisi
Gönderen: Ardivas
« 23.07.2017, 13:29:57 »

Sezon finalindeki maçlar en önemli maçlardır. Sence neden finale Takao'yu bırakıyorlar? Bir düşün bakalım. Ayrıca 3. sezonda milletin takımdan ayrılmasının sebebi Takao'yu yenmek istemeleriydi sonuç olarak
Spoiler:

  evet öyle birinci sezonda zaten dj japonya takımının en güçlü yarışmacısı demişti neyse kaptan işi umrumda değil ama kai ymiş wiki de öyle diyo eğer olay 3.sezon ve en güçlü ise
Spoiler:
ayrıca evet tskao bütün önemli maçları kazandıki en önemlisi yuri ile olan maçıydı zeo yuda yendi kai yide yendi saniyelik olsa bile ama bu takao nun en güçlü lduğunu savundığumu göstermez ,  takao güçlü hemde çok  zate olayı bitirmissiniz ama gene yazayım dedim
Gönderen: Takao
« 23.07.2017, 14:56:47 »

  evet öyle birinci sezonda zaten dj japonya takımının en güçlü yarışmacısı demişti neyse kaptan işi umrumda değil ama kai ymiş wiki de öyle diyo eğer olay 3.sezon ve en güçlü ise
Spoiler:
ayrıca evet tskao bütün önemli maçları kazandıki en önemlisi yuri ile olan maçıydı zeo yuda yendi kai yide yendi saniyelik olsa bile ama bu takao nun en güçlü lduğunu savundığumu göstermez ,  takao güçlü hemde çok  zate olayı bitirmissiniz ama gene yazayım dedim


Kai kaptan filan değil üstte de attım. İngilizce versiyonunda replikleri değiştirip kaptan demişler.
Gönderen: Kai Hiwatari
« 23.07.2017, 14:58:26 »

Kai kaptan filan değil üstte de attım. İngilizce versiyonunda replikleri değiştirip kaptan demişler.


Bence Kaptan.
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 23.07.2017, 16:47:51 »

Japonca'da 19:44'e bak bizimkiyle aynı şeyleri diyor. Bence kaptan filan yok ilk sezonda hatta ikinci sezonda da yok hepimiz haksızız

Not: O wiki resmi değil sanırım. Sadece daha iyisi yok diye orayı öneriyoruz
Dostum Wiki resmî değilse, bu durumda Takao ve Gingka için #1 Blader diyorlar, bu da geçersiz oluyor. İngilizce adı Battle Bladers olan turnuvaya da BBA sponsor olmuş demiştiniz. Bu da resmî bilgi değil demek ki
Gönderen: Takao
« 23.07.2017, 19:57:16 »

Dostum Wiki resmî değilse, bu durumda Takao ve Gingka için #1 Blader diyorlar, bu da geçersiz oluyor. İngilizce adı Battle Bladers olan turnuvaya da BBA sponsor olmuş demiştiniz. Bu da resmî bilgi değil demek ki


Her şeyi de yanlış olacak hali yok çoğunlukla doğru bilgi.
Gönderen: Ardivas
« 24.07.2017, 01:17:42 »

Kai kaptan filan değil üstte de attım. İngilizce versiyonunda replikleri değiştirip kaptan demişler.
kaptan falan umrumda değil mantıken takao nun olması lazım çünkü takımı önemsiyo ve diğerleriyle arası iyi ama en güçlü kai
Gönderen: Kai Hiwatari
« 24.07.2017, 01:24:22 »

kaptan falan umrumda değil mantıken takao nun olması lazım çünkü takımı önemsiyo ve diğerleriyle arası iyi ama en güçlü kai


Kaptanlık güçle mi olunuyor ? Bari bilseniz, o kadar yazdım kimse anlamadı kaptanlık olgunlukla ciddiyet ile olur bana kalsa ben Rei'yi seçerdim şahsen Kai fanı olmama rağmen yada Bilgiçi takımı yönlendirebilecek zeka var onda Kai'de de var da işte önemsemiyor takımı. Takao yeri geldiğinde ciddi sadece geri kalan zamanlarda şımarık öyle kaptan falan olamaz maalesef disiplin de lazım.
Gönderen: Ardivas
« 24.07.2017, 01:29:30 »

Kaptanlık güçle mi olunuyor ? Bari bilseniz, o kadar yazdım kimse anlamadı kaptanlık olgunlukla ciddiyet ile olur bana kalsa ben Rei'yi seçerdim şahsen Kai fanı olmama rağmen yada Bilgiçi takımı yönlendirebilecek zeka var onda Kai'de de var da işte önemsemiyor takımı. Takao yeri geldiğinde ciddi sadece geri kalan zamanlarda şımarık öyle kaptan falan olamaz maalesef disiplin de lazım.
yok ya genelde kişiye göre şimdi dediklerinide eklersem evet rei min olması daha mantıklı  geldi şimdi ki bnde kai ciyim gerçi söylememe gerek yok
Gönderen: Kai Hiwatari
« 24.07.2017, 01:30:27 »

yok ya genelde kişiye göre şimdi dediklerinide eklersem evet rei min olması daha mantıklı  geldi şimdi ki bnde kai ciyim gerçi söylememe gerek yok


Zaten aslında takımın beyni Bilgiç gibiydi her konuda yardımcı oluyordu herkese.
Gönderen: Ardivas
« 24.07.2017, 01:33:20 »

Zaten aslında takımın beyni Bilgiç gibiydi her konuda yardımcı oluyordu herkese.
evet ama beyblade çi.olması gerek mantıkan beyblade takımı
Gönderen: Kai Hiwatari
« 24.07.2017, 01:35:40 »

evet ama beyblade çi.olması gerek mantıkan beyblade takımı


Aynen Bilgiç daha doğrusu teknik direktör gibi bişey Neyse konu karıştıkça karışıyor bi Max'ı kaptan ilan etmediğimiz kaldı ;D
Gönderen: Ardivas
« 24.07.2017, 02:01:50 »

Aynen Bilgiç daha doğrusu teknik direktör gibi bişey Neyse konu karıştıkça karışıyor bi Max'ı kaptan ilan etmediğimiz kaldı ;D
kesinlikle öyle  bu kaptan işi iyice çığırından çıktı ve animede kaptanlık diye  bir şey geçmiyodu yani türkçesinde
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 24.07.2017, 03:01:55 »

Kaptanlık güçle mi olunuyor ? Bari bilseniz, o kadar yazdım kimse anlamadı kaptanlık olgunlukla ciddiyet ile olur bana kalsa ben Rei'yi seçerdim şahsen Kai fanı olmama rağmen yada Bilgiçi takımı yönlendirebilecek zeka var onda Kai'de de var da işte önemsemiyor takımı. Takao yeri geldiğinde ciddi sadece geri kalan zamanlarda şımarık öyle kaptan falan olamaz maalesef disiplin de lazım.
Gerçi Rei de takımı terk ediyordu bir ara. Anımsıyor musunuz bu sezonda? Takıma bağlılık konusunda ne yazık ki Kai ve Rei sınıfta kaldılar...
Gönderen: Takao
« 24.07.2017, 04:35:25 »

Gerçi Rei de takımı terk ediyordu bir ara. Anımsıyor musunuz bu sezonda? Takıma bağlılık konusunda ne yazık ki Kai ve Rei sınıfta kaldılar...


Bir de Rei Çinli Japon Takımı'nın başına tutup da Çinliyi koymazlar.
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 24.07.2017, 09:37:31 »

Bir de Rei Çinli Japon Takımı'nın başına tutup da Çinliyi koymazlar.
Bakalım, belki bir gün Mesut Özil Almanya futbol takımının kaptanı olur
Gönderen: Ardivas
« 24.07.2017, 13:24:39 »

Bir de Rei Çinli Japon Takımı'nın başına tutup da Çinliyi koymazlar.
max amerikalı , kai rus , rei çin bi tek bitek takao japon bnce sadece o ülkedeler diye japon takımı ismi hepsi farklı

Gerçi Rei de takımı terk ediyordu bir ara. Anımsıyor musunuz bu sezonda? Takıma bağlılık konusunda ne yazık ki Kai ve Rei sınıfta kaldılar...
hepsi ayrılıyo ortada takım kalmadı kaptanlıkta bnce kapatma sırası geldi
Gönderen: Kai Hiwatari
« 24.07.2017, 13:26:25 »

max amerikalı , kai rus , rei çin bi tek bitek takao japon bnce sadece o ülkedeler diye japon takımı ismi hepsi farklı hepsi ayrılıyo ortada takım kalmadı kaptanlıkta bnce kapatma sırası geldi


Max melez, Kai de Japon Rus değil diye biliyorum.
Gönderen: Ardivas
« 24.07.2017, 13:30:19 »

Max melez, Kai de Japon Rus değil diye biliyorum.
rus olarak konuşuldu diye hatırlıyorum  neyse japon olsa bile ayrıldı takımdan sonuç olarak
Gönderen: Takao
« 24.07.2017, 13:53:45 »

rus olarak konuşuldu diye hatırlıyorum  neyse japon olsa bile ayrıldı takımdan sonuç olarak


Kai Japon sadece dedesinin Rus'larla ortaklığı vardı.
Gönderen: Ardivas
« 24.07.2017, 14:33:51 »

Kai Japon sadece dedesinin Rus'larla ortaklığı vardı.
hmm anladım
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 24.07.2017, 14:41:22 »

Kai Japon sadece dedesinin Rus'larla ortaklığı vardı.
Hmmm belgelerle konuşalım lütfen. Yardımcı moderatör olan Kai Rus dedi çünkü. Kime inanacağız? 😎
Gönderen: Kai Hiwatari
« 24.07.2017, 14:42:06 »

Hmmm belgelerle konuşalım lütfen. Yardımcı moderatör olan Kai Rus dedi çünkü. Kime inanacağız? 😎


Rus değil dedim Kai Japon.
Gönderen: Ardivas
« 24.07.2017, 14:42:41 »

Hmmm belgelerle konuşalım lütfen. Yardımcı moderatör olan Kai Rus dedi çünkü. Kime inanacağız? 😎
Kaide japon dedi rus u ben dedim
Gönderen: Takao
« 24.07.2017, 14:43:54 »

Hmmm belgelerle konuşalım lütfen. Yardımcı moderatör olan Kai Rus dedi çünkü. Kime inanacağız? 😎


Düzgün okusaydın keşke Bana muhalefet olmak için içinden geldiği gibi okumuşsun.

NOT: Bu arada bu bölümde söylenene göre Takao kaptanmış: http://beybladetr.com/beyblade_forum/1-sezon-(bakuten-shoot)/beyblade-1-sezon-28-bolum/
Gönderen: Emlakçı Oytun
« 24.07.2017, 14:48:06 »

Düzgün okusaydın keşke Bana muhalefet olmak için içinden geldiği gibi okumuşsun.
2 zıt görüş vardı zaten Bir de Kai noktalama imlerini kullanmadığı için gözden kaçabiliyor ayrıntılar

Beyblade 3. Sezon (G-Revolution)

Beyblade - 3. Sezon - 1. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 2. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 3. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 4. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 5. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 6. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 7. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 8. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 9. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 10. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 11. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 12. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 13. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 14. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 15. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 16. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 17. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 18. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 19. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 20. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 21. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 22. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 23. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 24. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 25. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 26. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 27. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 28. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 29. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 30. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 31. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 32. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 33. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 34. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 35. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 36. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 37. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 38. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 39. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 40. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 41. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 42. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 43. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 44. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 45. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 46. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 47. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 48. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 49. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 50. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 51. Bölüm
Beyblade - 3. Sezon - 52. Bölüm