Beyblade - 2. Sezon - 5. Bölüm

Paylaş
YORUMLAR Yorum Yaz

Gönderen: Takao
« 14.08.2015, 18:46:27 »
Kai'yi yüzünde boyalar olmadan görmek güzeldi.
Gönderen: ERTUĞRUL
« 14.08.2015, 20:11:46 »
Kai'ye küpe yakışmamış ve Kai'nin bu sezonki elbisesi hiç güzel değil. Ama 3. sezondaki güzel.
Gönderen: Str-DG
« 01.09.2016, 00:28:58 »
03:13'te Bilgiç'in yatağında CPU yazıyor bu güzel bi ayrıtnı Bilgiç bilgisayarla vs. uğraştığı için "merkezi işlem birimi" olan CPU Bilgiç'in seçimi olarak çok mantıklı Beğendim.
Gönderen: miany
« 25.10.2016, 18:11:08 »
sonunda .D 2.sezon kaiyi gördüm .boyasızda mutis
Gönderen: Yami Yugi
« 01.03.2017, 17:09:25 »
Şu dünya şampiyonu ekibi ile çekildikleri foto varya bu bölümde , kai ne kadar çocuksu yapılmış öyle , fotolari haricinde diger bolumlerdede cocuksu cizilmesinden korkuyordum ve korkum oldu , rei saten o kaplanlıktan eseri kalmamış o da çok cocuksu olmuş , g revoulitionda da mı öyle , bakuten shoota daha çok benziyodur inş. Bilen söylesin hayal kırıklıgına uğramamam lazım
Gönderen: bladçi
« 01.03.2017, 17:29:54 »

Şu dünya şampiyonu ekibi ile çekildikleri foto varya bu bölümde , kai ne kadar çocuksu yapılmış öyle , fotolari haricinde diger bolumlerdede cocuksu cizilmesinden korkuyordum ve korkum oldu , rei saten o kaplanlıktan eseri kalmamış o da çok cocuksu olmuş , g revoulitionda da mı öyle , bakuten shoota daha çok benziyodur inş. Bilen söylesin hayal kırıklıgına uğramamam lazım

bu konuda g revolition seni hayal kırıklığına uğratmaz merak etme
Gönderen: Takao
« 01.03.2017, 17:58:05 »

Şu dünya şampiyonu ekibi ile çekildikleri foto varya bu bölümde , kai ne kadar çocuksu yapılmış öyle , fotolari haricinde diger bolumlerdede cocuksu cizilmesinden korkuyordum ve korkum oldu , rei saten o kaplanlıktan eseri kalmamış o da çok cocuksu olmuş , g revoulitionda da mı öyle , bakuten shoota daha çok benziyodur inş. Bilen söylesin hayal kırıklıgına uğramamam lazım


G-Revolution benim favori sezonumdur ve senin de seveceğini düşünüyorum ama önce sabredip bu sezonu bitirmelisin
Gönderen: b2028
« 01.03.2017, 18:17:03 »

bu konuda g revolition seni hayal kırıklığına uğratmaz merak etme
Kardeş en iyi halleri G-Rev Kai falan acayip cool G-Rev'de
Gönderen: Yami Yugi
« 28.03.2017, 16:21:24 »
Gerçekten bunlari duyduğuma mutlu oldum Narutoya başlamıştım 175. Bolume geldim bi yandanda şu seriyi bitirp g-reve yetismem lazim
Gönderen: Ardivas
« 13.04.2017, 23:05:06 »

Şu dünya şampiyonu ekibi ile çekildikleri foto varya bu bölümde , kai ne kadar çocuksu yapılmış öyle , fotolari haricinde diger bolumlerdede cocuksu cizilmesinden korkuyordum ve korkum oldu , rei saten o kaplanlıktan eseri kalmamış o da çok cocuksu olmuş , g revoulitionda da mı öyle , bakuten shoota daha çok benziyodur inş. Bilen söylesin hayal kırıklıgına uğramamam lazım
  aynen acayip çocuksu  fakat g rev muhteşe çizim yani bu görüntüye alışıyosun fakat g rev in grafikleri falan harika    en iyi çizim kurgu olarakta 2.sıra

Kai bnce üstünü değiştirmesin böyle en azından havalı görünüşü var oraa çok çocuksu ve bunn sonraki bölümlerde

Beyblade 2. Sezon (V-Force)

Beyblade - 2. Sezon - 1. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 2. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 3. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 4. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 5. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 6. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 7. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 8. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 9. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 10. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 11. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 12. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 13. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 14. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 15. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 16. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 17. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 18. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 19. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 20. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 21. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 22. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 23. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 24. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 25. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 26. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 27. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 28. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 29. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 30. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 31. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 32. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 33. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 34. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 35. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 36. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 37. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 38. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 39. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 40. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 41. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 42. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 43. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 44. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 45. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 46. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 47. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 48. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 49. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 50. Bölüm
Beyblade - 2. Sezon - 51. Bölüm